Veganski smoothie (smudi) sa kokosovim mlekom


Vrlo ukusan smoothie, bogat zdravim sastojcima, bez dodatog šećera. Mislim da bi se dopao čak i onima koji baš i ne vole ovakvu vrstu napitaka.


Iako je ovaj napitak vrlo lako napraviti, i postupak se može objasniti dvema rečenicama, ipak sam odlučila da recept objavim na blogu. Zašto? Zato što je ovaj smoothie po meni vrlo ukusan, a inače mi je baš teško ugoditi kada su oni u pitanju. Zeleniš ne volim u ovakvim napicima, tako da samo voćkice dolaze u obzir. :) Ova kombinacija je meni idealna, jer dobijem smoothie fine teksture, dosta sladak, ukusan i vrlo zasitan.

Sastojci:

oko 250 ml domaćeg kokosovog mleka
1 zrela banana
15-20 komada očišćenih višanja
3-4 kašike ovsenih pahuljica
1-2 urme


Priprema:

Postupak pripreme kokosovog mleka sam detaljno opisala ovde.
U blender sipati kokosovo mleko, oljuštenu bananu isečenu na komade, očišćene višnje (ukoliko koristite zamrznute, prethodno ih odmrznite), pahuljice, i urme kojima ste izvadili koštice. Sve lepo izmiksajte i prespite u svoju omiljenu čašu. :)
Pre služenja, lepo je malo prohladiti napitak u frižideru.


Ova količina napitka može zameniti doručak ili užinu (zavisi ko je koliko i šta navikao ujutru da jede), jer, kao što rekoh gore, baš ume da zasiti. Banana i urme mu daju odličnu slatkoću, višnje su tu da malo zakisele i da ga oboje, a ovsene pahuljice doprinose da napitak bude gušći i hranljiviji. Višnje slobodno možete zameniti bilo kojim crvenim voćem koje imate (jagode, maline...), ili koristiti kombinaciju raznog voća. Pravim ga i tako, sa Frikomovim mixom crvenog voća.


Ukoliko isprobate ovaj jednostavan recept, javite mi utiske! Pišite mi i kako vi najčešće pravite smoothie, ukoliko ste ljubitelj istog. Na fejsbuku me potražite ovde.


Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари