Slani kukuruzni trouglići


Još jedan recept sa bloga Sparks of Beauty. Krekeri idealni za iznenadne goste. ;)




I sama sam pronašla recept onda kada mi je trebalo nešto slano što se sprema na brzinu. Sviđa mi se što se pravi od sastojaka koje uglavnom uvek imam u kuhinji. Izgledaju jako simpatično, a ukus je baš pikantan! Recept je preuzet sa stranice Moje grne - recepti za dušu. Takoreći ga uopšte nisam menjala.
 
Potrebni sastojci:
- 170 g kukuruznog žutog brašna
- 170 g pšeničnog belog brašna
- 150 g feta sira
- 1 jaje
- kesica praška za pecivo
- 100 ml mleka
- 1 kašičica aleve paprike
- pola kašičice soli
- 1 jaje za premazivanje (ja sam ih premazala sa malo mleka, bez jajeta)
- beli luk u granulama
- krupna morska so (može i obična)



Priprema:

U posudi za mešanje sjediniti obe vrste brašna, dodati prašak za pecivo, so, mrvljeni sir, jaje, alevu papriku i mleko. Zamesiti glatko testo. Na radni sto posuti brašno, izručiti testo, premesiti, i oklagijom rastanjiti na debljinu od oko 1 cm. Modlicama u obliku trougla (ili nekog drugog, po želji) seći testo i ređati na pleh obložen papirom za pečenje. Rernu zagrejati na 200 stepeni. Trougliće u plehu pre pečenja premazati (umućenim jajetom ili mlekom) i posuti belim lukom i solju. Peći dok ne porumene.




Trouglići su jako fini! Lepi su i topli, ali i kada se ohlade. Jako se oseća prisustvo kukuruznog brašna, pa na trenutke podsete na mini-projice. :) Ko voli aromu belog luka, nema šanse da mu se ne dopadnu! Spolja malo hrskavi, iznutra mekani, aromatični i slani. Gotovi su za manje od sat vremena, a bude ih dosta za ručkanje. Probajte, i poželećete da ih što češće pravite.




Možete mi slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovih grickalica u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici.  

Prijatno! 

Коментари