Integralni keksići sa ovsenim pahuljicama

Ovo su moji omiljeni keksići, koje rado pravim. Puno su mi draži od mnogih sličnih kupovnih integralnih keksića.



Recept za njih pronašla sam ovde, a napisaću vam malo promenjenu verziju, onu po kojoj ih ja pravim. Vrlo se brzo prave, još brže se ispeku, i divne su strukture, a o ukusu da ne pričam. :)
 
Za ovaj slatkiš potrebni su vam sledeći sastojci:

  • 240 ml integralnog brašna
  • 120 ml ovsenih pahuljica
  • 60-80 ml šećera
  • 80 ml ulja
  • kašičica sode bikarbone
  • 4 štangle čokolade (najbolje Menaž)
  • malo suvog grožđa, sitno iseckanog
  • pola kesice vanilin šećera
  • 1 jaje  
 


Priprema:

U manjoj činiji pomešati integralno brašno, ovsene pahuljice, sitno iseckanu čokoladu, suvo grožđe i sodu bikarbonu. U većoj činiji pomešati jaje, šećer, ulje, vanilin šećer, pa u to dodati ono iz manje činije. Sve dobro umutiti.
Rernu zagrejati na 180 stepeni.
U pleh na papir za pečenje ređati po kašićicu pripremljene smese. Ja od te smese napravim kuglicu i malo je spljoštim, pa tako ređam, i to po 4 u jednom redu, jer će se tokom pečenja raširiti, pa da se ne bi spajali. Od ove smese ispadne jedan ceo pleh, dakle, od 25 do 30 kolačića. Peku se otprilike 15 minuta, ali budite oprezni da vam ne bi izgoreli. :)
 
Trebalo bi da budu hrskavi, a da se komadići čokolade otapaju u ustima. Po želji možete dodati i seckane lešnike. Nekad ih pravim i tako, i budu jako lepi.
 
 
Brzo se prave, zaista jednostavno, i odlično idu uz kafu ili čaj! :)
 
Probajte, i javite utiske! 
 
Volela bih da mi šaljete na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovih kolića u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici. :*  

Коментари