Pikantni štapići sa susamom


Evo jednih brzih, a preukusnih štapića! :))

Recept sam pronašla ovde, i izvršila neznatne izmene. Štapići su savršeni!

Evo potrebnih sastojaka:

  • 1,5 čaša ulja (ja stavim otprilike 200 ml ulja, ne više)
  • 1 čaša tople vode (od 200 ml)
  • 1/2 svežeg kvasca
  • 2 kašičice soli
  • brašna po potrebi
  • 2 kašike aleve paprike (ja stavim malo manje)
  • 2 jajeta
  • do 50 g susama

Priprema: 
Pola kvasca razmutiti sa čašom tople vode (200 ml). Ja koristim suvi kvasac, i u tom slučaju stavim jednu kašiku kvasca. Zatim u razmućeni kvasac dodati ulje, so i brašno. Sve sastojke umesiti rukom i od dobijenog testa kidati loptice veličine pesnice. Loptice razvući oklagojom tako da se dobije oblik kvadrata. U posebnoj posudi umutiti 2 jajeta sa jednom do dve kašike aleve paprike. Razmućenim jajima premazati prethodno razvučeno testo i posuti ga susamom. Tako razvučeno i premazano testo iseći na tanke trake. Svaku traku presaviti tako da premazana strana bude spolja. Presavijene štapiće uvrteti i staviti u prethodno podmazan pleh. Štapiće peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni dvadesetak minuta, ali uz oprez! :)


Ova ukusna grickalica se pravi brzo i lako. Može poslužiti i kao večera, uz jogurt. :) Štapići su spolja hrskavi, iznutra mekani, preukusni! Za njih vam nisu potrebni nikakvi posebni sastojci, niti naročito umeće. :)
Pišite mi ukoliko isprobate recept! :) 


Volela bih da mi na facebook stranicu bloga šaljete svoje fotografije ovih štapića u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici.  

Prijatno! 

Коментари

  1. Zdravo!
    Baš sam juče pravila ove štapiće i mogu da kažem da sam prijatno iznenadjena sa njihovom teksturom, a naravno, i sa ukusom s obzirom da se prave od osnovnih sastojaka koje svi imamo u kući!
    Samo sam malo smanjila so i alevu papriku a što se brašna tiče, stavila sam oko 1/2 kg. brašna i to sam pomešala 300 gr. integralnog sa 200 gr. belog pšeničnog brašna (mali info za početnike u kuhinji, pošto gore nije navedeno).
    Hvala puno na receptu, nastavljam dalje da isprobavam i naravno, javljam utiske!! Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako mi je drago da su Vam se dopali! ^_^
      I mi ih u kući svi volimo! :D
      Hvala Vam što ste podelili utiske i naveli izmene koje ste uneli. Izvinjavam se što kasnim sa odgovorom, malo sam zapostavila blog. :/ Ali, vraćam mu se! :) <3

      Избриши

Постави коментар