Pita sa brokolijem



Ova pita je nastala tako što sam, kombinujući različite recepte sličnog tipa, došla do onog pravog, mog. :) Dosta podseća na proju, ali je manje suva, i brokoli joj daje posebnu notu. Jako volim da je pravim i sa spanaćem. Možete ubaciti povrće po volji, sve je stvar ukusa.


Potrebni sastojci:

  • 200-300 grama brokolija
  • 2 jajeta
  • 200 g kukuruznog brašna
  • 200 g belog brašna
  • kesica praška za pecivo
  • 100 ml ulja
  • 200 ml mleka
  • 50 ml jogurta
  • 100 g sira
  • soli po ukusu
  • susam za posipanje



Priprema:

Brokoli obariti i sitno iseckati. Umutiti jaja i so, dodavati ulje, mleko, jogurt, sjedinjena brašna pomešana sa praškom za pecivo, izmrvljen sir, i, na kraju, spanać. Sve dobro promešati, lepo sjediniti,  sipati u podmazan i pobrašnjen pleh (dimenzija 20x30 cm), i posuti susamom. Peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni dok ne porumeni. Ja obično, kada mi se čini da je pečenje pri kraju, čačkalicom probodem testo, i tako lepo proverim je li unutra pečeno. :)

Ja ovu pitu često pravim za večeru, a obavezno ostavim nekoliko parčeta i za doručak. I sutradan je vrlo meka i još uvek sveža. Sama priprema ne iziskuje puno vremena, i vrlo je jednostavna. 


Šaljite mi svoje fotografije ovog jela u vašoj izradi ovde!

Коментари