Najlepše kiflice


Najukusnije, najmekše, najbrženestajuće kiflice. :D Bez preterivanja! Recept sam pronašla ovde i unela neznatne izmene.


Potrebni sastojci:

  • 1 kg brašna
  • 2 jajeta
  • 2 dl ulja
  • 2 kašike šećera
  • 2 kašičice soli
  • kašika suvog kvasca
  • pola litre mleka
  • sir, po želji (može i ne mora)
  • maslac ili margarin (oko 100 g)
  • žumance/mleko/jogurt za premazivanje
  • susam za posipanje


Kvasac razmutiti sa malo toplog mleka (oko 200 ml), malo šećera i jednom kašičicom brašna, te ostaviti da nadođe. Brašno staviti u veću posudu, i u sredinu staviti blago umućena jaja, ulje, šećer, so, nadošli kvasac i toplo mleko. Zamesiti glatko testo. Podeliti ga na tri dela i ostaviti da se udvostruči.

Dignuto testo razviti u velike krugove, rezati trougliće (ja sam imala otprilike po 16 trouglića u svakom krugu), svaki premazati otopljenim maslacem (staviti punjenje po želji) i uvijati kiflice. Staviti ih na pleh prekriven papirom za pečenje i ostaviti da se ubuckaju. :) Premazati ih (žumancetom, mlekom ili jogurtom) i posuti susamom. Iseći hladan margarin ili maslac na listiće i rasporediti među kiflice. Peći na 220˚C dok ne dobiju lepu boju.


Ove kiflice možete praviti i u slatkoj varijanti, samo ćete povećati količinu šećera, a smanjiti količinu soli. Prosto su neodoljive, tope se u ustima. Neću da dužim, nema šta više da se kaže, probajte i videćete sami.
Šaljite mi sličice na stranicu ukoliko ih budete pravili!   


Prijatno!

Коментари

  1. Kiflice su ti izuzetno lepe i moraću i ja da ih spremim, jer ja testo obožavam na svaki mogući način...

    ОдговориИзбриши
  2. Kiflice su odlične, napravljene su i pojedene... uskoro će biti post na mom blogu a tebi od srca hvala na odličnom pecivu..kod nas su pravljena u sltkoj varijanti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, baš mi je drago! ^.^ Hvala Vama što čitate moj blog. :)
      Šaljem Vam veliki pozdrav!

      Избриши
  3. Htedoh sad da pišem post o ovim tvojim kiflicama i ne mogu da nađem slike moraću ponovo da ih napravim, jer ovo pecivo je izvanredno i recept treba da se širi...molim te, izvini što ovoliko kasnim, ali bile su silne obaveze i jednostavno mi je skliznulo s pameti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, i ja kasnim sa komentarom... :) Tako mi je drago što Vam se toliko dopadaju! I nama su ovo omiljene kiflice. :)

      Избриши

Постави коментар