Kiflice sa kikirikijem i čokoladnim kremom (Snickers kiflice)

Neobične, mekane, ukusne, svideće se sigurno svim ljubiteljima kombinacije kikirikija i čokolade

Recept sam pronašla na YouTube kanalu Sašina kuhinja još davno, i samo sam čekala priliku da ga isprobam. Kao i svi recepti sa tog kanala koje sam isprobala, i ovaj me potpuno oduševio! Ja sam samo promenila neke sitnice, a originalan recept i detaljno prikazanu pripremu pogledajte ovde.

Sastojci:

300 g brašna

7 g suvog kvasca

1 kesica vanilin šećera

1 kašičica soli (ako koristite slani kikiriki, kao ja, stavite malo manje)

50-60 g prženog slanog kikirikija + još malo za punjenje i posipanje

150 ml mleka

40 g suncokretovog ulja

čokoladni krem (ja sam koristila crno-beli)

Priprema:

Kikiriki dobro usitniti u seckalici.

U posudu za mešenje prosejati brašno, dodati so, pa promešati. Dodati i vanilin šećer i kvasac, zatim toplo mleko i ulje, sve to promešati, pa rukama umesiti testo. Staviti ga u činiju, pokriti krpom, i ostaviti na toplom pola sata.

Naraslo testo malo premesiti i podeliti na 8 jednakih delova. Svaki razvući u pravougaonik, pa na jedan njegov kraj staviti krem, preko njega par kikirikija, pa opet malo krema. Drugi kraj testa zarezati na 4 mesta (pogledajte Sašin video), pa umotati kiflicu tako što ćete deo gde je krem lepo zatvoriti, da ne bi iscurio tokom pečenja. Kiflice ređati na pleh prekriven papirom za pečenje i premazati sa malo mleka, posuti drobljenim kikirikijem pa ostaviti da narastaju oko sat vremena.

Peći u rerni ugrejanoj na 200˚C oko 15 minuta, odnosno, dok ne dobiju lepu zlatnosmeđu boju.

Jedina mana ovih kiflica je što ih ima samo toliko koliko ih ima 😁, ali su ipak malo veće, tako da od jedne možete lepo da se zasladite, a i zasitite.😊

Baš me zanima hoće li se i vama dopasti! Pišite mi svoje utiske ukoliko isprobate recept. 

Ne zaboravite da lajkujete moju Fejsbuk stranicu i da me zapratite na Instagramu! 📷


Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари