Bubble bread

Nešto drugačiji hleb, vrlo ukusan i mekan poput pamuka. Izgleda jako interesantno, mislim da bi se deci posebno dopao, a jednostavnost njegove izrade nateraće vas da ga odmah napravite.


Recept sam pronašla na YouTube kanalu Sašina kuhinja, a već znam da su tamošnji recepti krajnje precizni i svaki koji sam isprobala me je oduševio. Takvi su oni za integralne pizza-buhtle, mlečne kiflice, kao i za Lavirint kolač. Ceo postupak je lepo objašnjen i nema mesta greškama i zabunama.


Sastojci:

50 g + 450 g glatkog brašna
2 kašičice suvog kvasca
1 kašika šećera
200 ml tople vode
90 g kisele pavlake
100 ml suncokretovog ulja
1 kašičica soli


Priprema:

U činiju staviti kvasac, šećer i 50 g brašna, sjediniti, pa preliti toplom vodom i promešati. Pokriti krpom i ostaviti da odstoji 10-ak minuta, da kvasac nadođe. Zatim dodati pavlaku, ulje, ostatak brašna i so, pa lepo umesiti testo koje ne sme da se lepi za ruke, već treba biti homogeno. Staviti ga u činiju, pokriti krpom i ostaviti oko 40 min na toplom, da naraste. Nakon toga, testo premesiti par minuta i od njega uzimati male komade i rukama oblikovati od njih malene kuglice, pa ih ređati u tepsiju (jedne do drugih, ne jedne preko drugih) premazanu uljem/maslacem/margarinom (koristila sam tepsiju dimenzija 20x35 cm). Najlepše je kada nisu sve loptice podjednake veličine. Kada se potroši sve testo, pokriti tepsiju krpom i ostaviti hleb da odstoji oko 40 minuta na toplom, a potom ga peći u rerni zagrejanoj na 200˚C, dok lepo ne porumeni (15-ak minuta).


Tek sam skoro videla kako je Saša napisao da se ovaj hleb nakon pečenja ne treba pokrivati krpom ili umotavati u nju, da će bez toga biti mek. Međutim, ja jesam to radila svaki put kada sam ga pravila, i to mu ništa nije smetalo, bio je savršeno mekan, sunđerast, sa tananom koricom. Sledeći put ga baš neću pokrivati, da vidim ima li neke razlike. :)


Verujem da bi ovaj hleb uspeo svakome, pa i onima koji nikada nisu ništa od testa napravili. Sav je lagan i vazdušast, čak vam uz njega ništa ni ne treba, toliko je ukusan! Ali, jako lepo ide i uz jelo, i sa namazima, pa ga možete kombinovati sa čime god želite. Sigurna sam da se nećete pokajati ukoliko isprobate recept. Jako bih volela da mi javite svoje utiske. Pišite mi, na fejsbuku sam ovde!


Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари