Mlečne kiflice iz Sašine kuhinje


Kiflica nikad dosta, zar ne? A, ove su posebno oblačaste i dražesne!


Već sam vam spominjala youtube kanal Sašina kuhinja kada sam pisala o slanim buhtlama. Tamo ima dosta zanimljivih recepata, a ovim kiflicama nisam mogla da odolim! Postupak njihove izrade je lepo objašnjen u videu koji možete pogledati ovde.

 
Potrebni sastojci:

1 kesica suvog kvasca
300 g brašna + 2 kašičice
2 kašičice šećera
220 ml mleka + za premazivanje
30 ml ulja
1 kašičica soli

Za punjenje:

džem po želji
krem


Priprema:

Kvasac razmutiti u toplom mleku, dodati mu 2 kašičice šećera i dve kašičice brašna, promešati i ostaviti 5 minuta da odstoji. Nakon toga, toj smesi dodati ulje i lepo umutiti žicom za mućenje. Dodati brašno i so, i umesiti testo. Pokriti čistom krpom i ostaviti ga pola sata na toplom. Nakon toga, testo blago premesiti i razviti oklagijom u veliki tanak krug. Podeliti ga na 16-20 trouglova, svaki filovati slatkim punjenjem po želji i motati kiflice. Kiflice ređati u podmazan pleh ili pleh obložen papirom za pečenje, premazati ih mlekom, pokriti i ostaviti da odstoje 30 minuta na toplom. Peći na 200 stepeni. Pečene kiflice posuti šećerom u prahu.



I sami vidite koliko su kiflice lepe, a tek što su mekane, to ne možete ni da zamislite! Kao da su punjene vazduhom. :D Jedina je mana što ih bude malo, pa po želji možete duplirati količinu. Ovde sam ih pravila sa džemom od smokava, a probala sam ih i sa kremom. Fantastične su na oba načina! Ipak, mislim da bi džem od kajsija najbolje išao uz njih. 



Ne znam kakve bi bile sutradan, jer nama nikad nisu ostale za sutra. Mislim, nemoguće je! :D Malo ih je, a još kad su tople, ne možete da stanete. Prekrasne! Ako ih i vi isprobate, pišite mi utiske i šaljite slike ovde! 👈


Do narednog recepta,

Prijatno!


Коментари

  1. Pravila sam ove kiflice i super su,mozes li mi reci koji tip brasna koristis za kiflice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Biljana, izvinite što ovoliko kasnim sa odgovorom. :( Nadam se da će Vam značiti i ako sada napišem. Za kiflice koristim T-400, ne samo za ovaj recept, već gotovo za sve kiflice. :)
      Hvala puno na lepim rečima, i drago mi je da Vam se kiflice sviđaju! :*

      Избриши

Постави коментар