Supa sa knedlama od sira



Ovo čudo od supe vredi probati! Toliko je jednostavna (a na pamet mi ne bi palo da je tako napravim), brzo se pravi, sve sastojke verovatno već imate u kući, a tako je ukusna! Gde sam je našla? Kod divne Mirjane, u njenoj knjizi ...i od slanoga ponešto. Možete je potražiti i kod nje na blogu.


Kada sam prvi put listala knjigu, gledala sam samo naslove i fotografije, te, ugledavši ovaj recept, pomislila sam kako se radi o supi od paradajza. Međutim, ova divna boja zapravo potiče od mlevene paprike. I to je taj sastojak koji u kombinaciji sa knedlama od sira čini ovu supu tako ukusnom! Recept vam prenosim samo uz nekoliko malih izmena.


Sastojci:

2-3 kašike ulja
1 manja glavica crnog luka, ili polovina veće
1 puna kašika oštrog brašna (može i malo više ako želite gušću supu)
1 kašičica mlevene slatke paprike
so
beli biber (može i crni)
domaća mešavina začina
seckani sveži peršun
oko 1 litar vode

Sastojci za knedle:

1 jaje
sir (150 g, mada ja to ne merim, već otprilike dodam)
1-2 kašike oštrog brašna (takođe, dodavati po osećaju)


Priprema:

U šerpu usuti ulje, dodati sitno seckani crni luk i propržiti. Dodati brašno i mlevenu papriku i zaliti vodom. Začiniti po ukusu. Kuvati nekoliko minuta.
Knedle spremiti na sledeći način: umešati jaje, sir, brašno i so (ako je sir neslan), te ostaviti da odstoji 10 minuta. Ukoliko je sir vlažan, dodati još malo brašna. Kašičicom vaditi knedlice, dodavati ih u supu i kuvati 5 minuta. Kad bude gotova, posuti je seckanim peršunom.


Vidite koliko je jednostavna! A ukus me oduševljava! Ja je rado i često pravim, a nadam se da ćete je i vi probati. U tom slučaju, možete mi svoje utiske pisati ovde ili na fejsbuk stranici.

 
Do narednog recepta, 
 
Prijatno!

Коментари