Brze lepinjice (posne)


Stalno isprobavam recepte sa bloga Moje grne. Ovaj mi je jedan od omiljenih! Divne Brze lepinjice se kod mene često nađu na trpezi.

 

Prave se jednostavno i brzo, možete ih koristiti kao običan hleb uz jelo, ali mogu poslužiti i kao tortilja, ako ispadnu veće, pa ih nafilujete omiljenim filom (ja koristim ovaj). Obožavam ih i uz humus. Mmmm...


Sastojci:

450 g pšeničnog belog brašna
20 g svežeg kvasca
oko 200 ml mlake vode
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
3 kašike ulja


Priprema:

U toplu vodu izmrviti kvasac, dodati šećer i kašičicu brašna, razmutiti i ostaviti da nadođe. U posudu za mešenje sipati prosejano brašno (400 g, za početak), so, ulje i nadošli kvasac, pa zamesiti glatko testo. Testo podeliti na 4 dela (mada ga ja delim na 5 ili 6) i formirati jufkice. Pokriti ih krpom i ostaviti da odstoje 15 min. Ako odstoje duže, nije problem, tada su još i lepše.
Kada odstoje, rastanjite jednu jufkicu prstima i oblikujte lepinjicu (ne koristite oklagiju!). Pecite ih na dobro ugrejanom tiganju, nauljenom sa nekoliko kapi ulja. Pecite ih i sa jedne i sa druge strane, okrećući ih, dok ne porumene. Postupak ponoviti sa preostalim jufkama. Kako koju ispečete, tako je uvijte u krpu, i ostaće mekane i savitljive.


Jako jednostavan recept, hleb od sasvim malo satsojaka koje uvek imamo u kući, a opet neobičan i drugačiji. Radije bih izabrala nešto ovako, nego klasični hleb. Ako volite Naan, volećete i ove preukusne lepinjice. A, ako niste probali Naan, dajte šansu ovim lepinjama čija je izrada jednostavnija, a podjednako su lepe. Ono što mi se još dopada kod njih, jeste da ostanu mekane dugo. Ukoliko ih pravite za ručak, a neka preostane za večeru, samo je uvijte u krpu, uveče pre jela malo ugrejte u rerni, i biće opet sveža.

  
Pišite mi svoje utiske ovde, ili na fejsbuk stranici!

Do narednog recepta, 
 
Prijatno!

Коментари

Постави коментар