Štrudla sa džemom od kajsija



Ako vam treba slatkiš koji će se lepo slagati uz šolju kafe/čaja i čitanje omiljene knjige ili časopisa, obustavite potragu. 😄 Ova štrudla je baš stvorena za uživanje u hladnim jesenjim večerima... 🍂🍵


Recept sam pronašla ovde, i nakon što sam štrudlu prvi put napravila, znala sam da ću recept uvrstiti u svoje omiljene. Ako ste ljubitelj štrudli, nema šanse da vam se ne dopadne.


Sastojci:

500 g brašna
250 ml mleka
100 ml ulja + za premazivanje štrudli
2 jajeta
pola kocke svežeg kvasca (ili kesica suvog kvasca)
5 kašičica šećera + 1 kašika
pola kašičice soli


Priprema:

U toplom mleku razmutiti kvasac, dodati mu kašiku šećera i ostaviti da nadođe. Prosejano brašno staviti u veću posudu, dodati nadošli kvasac, jaja, ulje, šećer i so. Umesiti glatko testo. Prebaciti ga na pobrašnjenu radnu površinu i mesiti još malo. Podeliti ga na dve jufke i ostaviti da narasta 45 minuta.
Nakon toga, jufke istanjiti oklagijom što više, u oblik pravougaonika, pa celu površinu namazati džemom. Urolati testo i staviti štrudle u pleh prekriven papirom za pečenje. Premazati ih uljem (u originalnom receptu premazuju se žumancetom pomešanim sa nekoliko kapi ulja). Malo ih ostaviti da odstoje, bar dok se rerna ne ugreje. Peći na 200 stepeni dok ne dobiju lepu boju. Pred kraj pečenja uvek smanjim temperaturu na 180 stepeni. Ohlađenu štrudlu rezati i pre služenja posuti šećerom u prahu.


Štrudla je jako ukusna, testo je tako mekano (nadam se da se vidi po fotografijama), tanko i vazdušasto. Nekako je laganija od drugih koje sam pravila, hoću reći, može više da se pojede. :D Nisam je pravila sa nekim drugim džemom/kremom ili sa makom, ovako sa džemom od kajsija mi je savršena


Ukoliko isprobate recept, pišite mi svoje utiske ovde, ili na fejsbuk stranici.


Do narednog recepta, 
 
Prijatno!

Коментари