Kakao-keksići sa ovsenim pahuljicama



Ovi keksići su vrlo slični integralnim keksićim asa ovsenim pahuljicama o kojima sam pisala. Nastali su tako što za njih nisam imala sve potrebne sastojke, pa sam izmislila neku svoju varijantu keksića. Podjednako su izvrsni!




Evo šta sam ja imala pri ruci:

  • 100 ml integralnog brašna (uvek koristim Danubius)
  • 100 ml crnog brašna (Danubius)
  • 50 ml belog brašna
  • 120 ml ovsenih pahuljica
  • 60-80 ml šećera
  • 80 ml ulja
  • kašičica sode bikarbone
  • 1-2 kašičice kakaoa
  • malo suvog grožđa, sitno iseckanog
  • kašičica do dve ruma
  • pola kesice vanilin šećera
  • 1 jaje 
  • sitno iseckan lešnik, jedna šaka otprilike
  • malo cimeta



Priprema:

U manjoj činiji pomešati integralno brašno, ovsene pahuljice, kakao, cimet, rum, lešnike, suvo grožđe i sodu bikarbonu. U većoj činiji pomešati jaje, šećer, ulje, vanilin šećer, pa u to dodati ono iz manje činije. Sve dobro umutiti. Rernu zagrejati na 180 stepeni.
U pleh na papir za pečenje ređati po kašićicu pripremljene smese. Ova smesa ispala je nešto gušća od one za gorepomenute keksiće, tako da sam od nje pravila kuglice, ređala u pleh, a potom svaku malo spljoštila viljuškom. Od ove smese ispadne jedan ceo pleh, dakle, od 25 do 30 kolačića. Peku se otprilike 15 minuta, ali budite oprezni da vam ne bi izgoreli. :)


Keksići su jako ukusni, hrskavi, pravi čajni kolačići. Sa dodacima uvek možete eksperimentisati i dodavati ono što volite (čokolada, brusnica, kokos, orasi, bademi...). Ne iziskuju ni sat vremena spremanja, vrlo su jednostavni! Probajte, pa mi šaljite fotke na stranicu! :*



                                                                            

 Prijatno!

Коментари