Mafini sa sokom od pomorandže


Mirisni, sočni i jako ukusni!


Ima ovde na blogu dosta recepata za mafine, ali svi su ti mafini posebni, različiti, svi ukusni na neki svoj način. Ovi se od svih njih razlikuju po tome što dodatnu sočnost dobijaju nakon pečenja, tako što ih prelivamo sokom od pomorandže. Kasnije ih možete, ali i ne morate prelivati čokoladom. Međutim, svi znamo koliko je spoj čokolade i pomorandže divan, tako da... preporučujem i preliv od čokolade. :)
 

Sastojci:

2 jajeta
200 g mekog brašna
100 g šećera
100 g kisele pavlake
70 ml jogurta
80 ml suncokretovog ulja
1 kesica praška za pecivo

150 - 200 ml soka od pomorandže

50-ak g čokolade za kuvanje
1 kašičica suncokretovog ulja


Priprema:

U jednoj posudi umutiti jaja, dodati šećer, sjediniti, zatim dodati i ulje, pa sve lepo izmešati. Potom dodati kiselu pavlaku i jogurt i lepo umutiti smesu. Zatim u to dodati prosejano brašno pomešano sa praškom za pecivo. Sve sjediniti.
U svaku rupu kalupa za mafine staviti papirnu korpicu i u njih ulivati dobijenu smesu.
Mafine peći na 180˚C, 15-20 minuta, odnosno dok ne dobiju finu rumenu boju. Najbolje je probosti ih čačkalicom, pa ako se na nju ne hvata testo, znači da su pečeni.
Pečene mafine ostaviti oko 5 minuta u kalupu, a potom ih izvaditi i svaki od njih izbosti čačkalicom na nekoliko mesta. Zatim svaki preliti sa oko 2 kašike soka od pomorandže (možete koristiti kupovni sok, ili koristiti sok od ceđene pomorandže). Prelivati pažljivo i polako, kako se sok ne bi slivao sa strane.
Čokoladu uz dodatak jedne kašičice ulja otopiti na pari. Dobijenom glazurom prelivati ohlađene mafine. 


Iako ukus pomorandže nije toliko jak, ipak su mafini prožeti njenom aromom, a sok značajno doprinosi da mafini budu mekani i sočni, posebno tog dana kada su napravljeni. Pošto sam ih ja pravila uveče, ostavila sam ih preko noći u frižideru, pa su oni sutradan bili nešto suvlji, ali i dalje vrlo ukusni! Ne znam da li bi bili manje suvi da sam ih samo stavila u neku kutiju i čuvala na sobnoj temperaturi. Frižider mi se učinio kao bolji izbor, zbog toga što su mafini bili mokri od soka... Kakogod, jako su mi se svideli! :)


Ukoliko rešite da isprobate recept, javite mi svoje utiske! Na fejsbuku ćete me naći ovde.

Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари