,,Ružice'' sa spanaćem i sirom


Nedavno ste na facebook stranici mogli videti divnu knjigu recepata koju sam osvojila kod drage Mirjane, na blogu od slatkoga slađe. Knjiga je ispunjena slanim receptima, i u skladu sa tim, zove se ... i od slanoga ponešto. :) Divni recepti, izuzetne fotografije, detaljna objašnjenja... Požurite na njenu facebook stranicu i saznajte sve što vas zanima u vezi sa  knjigom koja je od decembra u prodaji, a ja vam donosim jedan recept (malo izmenjen) iz nje. ❤




Pošto ne jedem meso (a, verujem, i većina vas koji posećujete moj blog), recept je morao da se menja. Mirjanino punjenje sa sirom i šunkom, zamenila sam spanaćem i sirom. Unela sam još neke sitne, neznatne izmene. Originalan recept pogledajte ovde.

 



Potrebni sastojci:
Za testo:

600 g brašna
1 kesica suvog kvasca
2 kašičice šećera
1 i po kašičica soli
50 ml ulja
200 ml mleka
150 ml jogurta

Za nadev:

oko 200 g sira
oko 300 g spanaća
1 jaje
malo soli

malo jogurta za premazivanje
malo susama za posipanje





Priprema:

U toplo mleko dodati kvasac, šećer i kašičicu brašna. Razmutiti i ostaviti da odstoji. U prosejano brašno dodati so, ulje, jogurt (sobne temperature) i nadošli kvasac, pa umesiti testo. Pokriti krpom i ostaviti na toplom da odstoji 1 sat. Nadošlo testo podeliti na 20 loptica. Svaku od njih razvući u krug prečnika oko 15 cm i na sredinu staviti kašičicu nadeva (malo sam probarila spanać, iseckala, dodala sir i jaje, i malo posolila). Testo raseći na četiri mesta, i svaku traku motati oko nadeva. Detaljan prikaz u slikama možete videti u okviru originalnog recepta. :)
Spremljene ružice ostaviti da odstoje 15-ak minuta, a potom ih premazati jogurtom i posuti susamom. Peći na 200 stepeni 20-ak minuta, odnosno, dok ne dobiju lepu boju. Nikad ne dajem tačno vreme pečenja, jer to zavisi od više faktora, ali, neka bude okvirno ovako. :)




Ja sam ružice pekla za večeru, pa mi je ostalo i za doručak. Testo je jako lepo i dok je toplo, a i sutradan ostaje mekano. Uvila sam ih u krpu i potom stavila u kesu, tako da uopšte nisu bile suve. Punjenje sa spanaćem je vrlo ukusno, ali moglo bi biti i sa brokolijem, kao ovde. Sada mi je palo na pamet da mogu biti i slatke, sa nekim šumskim voćem, mmm... 🍓




Divno pecivo koje i izgleda vrlo lepo. Imala sam malih problema sa uvijanjem, ali verujem da će sledeći put biti bolje. Hvala, Mirjana, na divnom receptu! 💗 Ah, da, posetite i instagram profil od slatkoga slađe i uživajte u prekrasnim fotografijama. 📷




Do narednog recepta,

Prijatno!





Коментари