Posni medenjaci



Ja sam oduševljena brzinom kojom se prave ovi medenjaci, kao i vrlo jednostavnim postupkom i malim brojem sastojaka. O ukusu da i ne govorim, predivni su! 🍯




Uvek sam, nekako, mislila da nije baš lako napraviti medenjake koji će ličiti na one kupovne, pa tako nikada nisam ni tražila takve recepte, a kamoli isprobala iste. Ovaj sam slučajno spazila, tražeći neki drugi recept. Komentari ispod recepta ubedili su me da ga i ja isprobam. 




Sastojci:

2 kašike meda
5 kašika šećera
100 ml jestivog ulja
100 ml vode
oko 400 g brašna
1 kašičica cimeta
malo đumbira u prahu, po ukusu (nije obavezno)
pola kašičice sode bikarbone
pola kašičice praška za pecivo

 🍃🌸🍃

Način pripreme:

Vodu uliti u šerpu, dodati ulje, šećer i med, pa staviti na šporet da se ugreje (ne da proključa). Kada se ugreje, skloniti sa šporeta (bar sam ja tako uradila, iako u receptu ne stoji), dodati brašno, cimet, sodu bikarbonu i prašak za pecivo. Sve lepo promešati i umesiti testo. Ja sam ostavila testo da se prohladi, rastanjila ga oklagijom na, otprilike, pola santimetra debljine, i potom čašom vadila medenjake. Testo je bilo malo tvrđe, možda sam dodala malo više brašna nego što je trebalo, ali to nije uopšte uticalo na kasniju mekoću i ukus medenjaka. Ređajte ih na pleh obložen papirom za pečenje i pecite u rerni zagrejanoj na 180 stepeni dok ne dobiju lepu boju.
Sa ovim merama dobijate jedan pleh medenjaka.





Meni su ovi medenjaci lepši od kupovnih: mekani su, aromatični, a i možete sami regulisati količinu šećera, meda i začina, sve po sopstvenom ukusu!
Ako probate, javite mi utiske! ✉ 😊




Do narednog recepta,

Prijatno! 🍪

🎅🎄⛄
 

Коментари