Domaći tortilja čips



Super grickalica u domaćoj varijanti, a neodoljivo podseća na kupovne čipsiće tog tipa. 😄




Nisam naročiti ljubitelj kupovnih grickalica, i uvek ću se radije odlučiti za neku voćkicu 🍏 nego za kesu slaniša. A, kad mi se nešto slano gricka, tu su orasi, kikiriki, semenke bundeve, ili, pak, nešto poput ovoga. 👇 😊




Pravi se po potpuno istom receptu kao tortilje o kojima sam nedavno pisala, tako da neću ponovo pisati isti recept. Radi se o istim sastojcima, samo možete prilagoditi količinu, ili praviti ove grickalice onda kad i tortilje, kao što ja to radim. Dakle, tortilju razvučete u krug, isečete na 8 trouglića i pečete u tiganju na malo ulja. Kada tortiljice budu pečene stavite ih u neku činiju, posolite ih (ja sam dodala i malo belog luka u prahu), i nežno promešajte prstima da začini svuda prodru. Ostavite ih tako u nekoj posudi, da se malo prosuše na sobnoj temperaturi i postanu hrskave. Verujem da se mogu i dodatno propeći u rerni na nekoliko minuta ako želite da budu hrskavije, ali ja sam taj deo preskočila. 😁 I ovako su jako ukusne i fine. 


 



Brza i prilično zdrava grickalica, za one momente: ,,Gricka mi se nešto slano'' 😄, a dobrodošle su i kad nam dolaze gosti. Mogu se jesti ovako samostalno, ili uz neki sos ili umak.


Ukoliko ih budete pravili, šaljite mi sličice na stranicu bloga, rado ću ih tamo objaviti. 📷




Prijatno!

Коментари