Čokoladna torta sa keksom i kiselom pavlakom



Kremasto, lagano i sočno zadovoljstvo, sa intenzivnim ukusom čokolade. Postaće vaša najdraža poslastica




Potraga za još jednom tortom bez margarina (o jednoj takvoj lepotici sam već pisala ovde) dovela me do ove čokoladne krasote! Pravi se brzo i lako, od malo sastojaka, a oduševljava svojim ukusom! Ja sam unela samo male izmene u recept i tako vam ga prenosim, a originalnu verziju možete pogledati ovde.




Potrebni sastojci:

Za dve kore:

8 jaja
12 kašika šećera
6 kašika brašna
300 g Menaž čokolade
4 kašike kakao praha
1 kesica praška za pecivo

150 ml čokoladnog mleka (Moja kravica)

Za žuti fil:

700 ml kisele pavlake
300 g mlevenog keksa
200 g šećera u prahu

Za beli fil:

400 g belog šlag krema
kisela voda




Priprema:

🍩 Za jednu koru umutiti mikserom 4 belanceta sa šećerom u čvrst sneg. Dodati postepeno jedno po jedno žumance i sve to sjediniti. Pomešati 3 kašike brašna, pola kesice praška za pecivo i 2 kašike kakao praha, i to postepeno dodavati u umućena jaja, te sjediniti mikserom. Smesu izliti u pleh obložen papirom za pečenje i peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni. Čačkalicom proveravati kada je pečena. Ja sam koristila standardni, veći pleh, pa je zato torta bila malo niža, kao što možete videti.
Pečenu koru zajedno sa pek-papirom prebaciti na radnu površinu da se hladi. Pripremiti i drugu koru na isti način.

🍩 Obe prohlađene kore odvojiti od papira za pečenje, okrenuti ih naopako, pa prvu od njih ravnomerno preliti čokoladnim mlekom (ne preterivati). 150 grama čokolade otopiti na pari i premazati njome prvu koru.

🍩 Za žuti fil mikserom umutiti kiselu pavlaku i šećer u prahu, tome dodati keks i lepo sjediniti.

🍩 Za beli fil umutiti šlag sa kiselom vodom. Trebalo bi da bude malo čvršći i gušći.

🍩 Na prvu koru, koju ste premazali čokoladom, nanesite polovinu žutog fila, zatim, preko toga, malo manje od polovine belog fila, pa preko toga drugu koru. Nju polijte ostatkom čokoladnog mleka, zatim otopite još 150 grama čokolade, pa premažite njome drugu koru. Preko nje stavite ostatak žutog fila i celu tortu premažite belim filom, odnosno šlagom. Tortu staviti u frižider da se dobro ohladi.



Torta je prilično velika, nije mučna niti teška, baš je za ove tople dane! Topi se u ustima. Čokolada kojom su premazane kore se fino stegne, tako da njena hrskavost razbija monotoniju i daje taj lep, čokoladast ukus. Uživaćete u njoj, sigurna sam! 😊



Do narednog recepta,

Prijatno!


Коментари