Supa od paradajza sa noklicama



Moram da priznam, jedna od omiljenih supa mi je ova, od paradajza. Iako ne mogu da je priuštim sebi određeni deo godine, tokom leta volim da uživam u njoj. Iskoristite i vi sezonu paradajza koja još uvek traje i otkrijte lepotu ove supe. 🍅




Recept sam pronašla u knjizi drage Mirjane -  ...i od slanoga ponešto, a možete ga naći i na njenom blogu - Od slatkoga slađe, ovde. Izmene koje sam unela tiču se samo količine sastojaka, nije bilo potrebe da bilo šta bitno menjam, ovde nema greške! 😊



Sastojci za supu:
 
2 kašike ulja (koristila sam suncokretovo)
2 čena belog luka
1 kašika oštrog brašna
300 ml soka od kuvanog paradajza
600-700 ml vode
so
biber
mešavina začina (najbolje domaća, ili Aleva Natur)
malo šećera (pola ili jedna cela kašičica)
sušeni bosiljak

Sastojci za noklice:

1 jaje
prstohvat soli
4-5 kašika oštrog brašna (dodavati postepeno, pa još i više, ako je potrebno)
voda po potrebi (ja sam dodala 1 ili 2 kašike)



Priprema:

Na ulju propržiti čenove belog luka isečenih na četvrtine. Kada luk pusti miris, izvaditi ga, a u ulje dodati brašno i propržiti ga kratko, svega nekoliko sekundi. Uz neprekidno mešanje dodavati sok od paradajza i deo vode. Začiniti po ukusu, i, kada provri, u supu dodavati kašičicom noklice
Njih ćete pripremiti tako što ćete izmutiti jaje, u njega dodati brašno i so, dodati vodu koliko je potrebno i lepo sjediniti da dobijete kompaktnu smesu. Nakon što sam stavila sve noklice u supu, kuvala sam je još 10-ak minuta. Ulijte još vode ako je potrebno, i pri kraju kuvanja dodajte bosiljak. 


*Napomena: Sok od paradajza dobila sam na sledeći način: skuvala sam oko 600 g paradajza, oljuštila ga, i propasirala kroz cediljku.



Supa je vrlo, vrlo ukusna, blago kiselkasta, bogatog ukusa, a noklice joj još daju posebnu draž! U slučaju da, ipak, želite vegansku verziju supe, samo izostavite noklice, a možete umesto njih dodati neku posnu testeninu. U svakom slučaju, biće divna!

Pišite mi u komentarima i na fejsbuk stranici kako vi najčešće spremate supu od paradajza, a volela bih da čitam vaše utiske ukoliko probate da je napravite po ovom receptu. 


Do narednog recepta,

Prijatno! 

Коментари