Slatke pekarske kifle


Mekane, ukusne i vrlo izdašne kiflice punjene sosom od jabuka.


Isprva nisam planirala da objavljujem recept (bar zasada) jer sam kiflice pekla uveče, a fotografije pod veštačkim svetlom nikad ne ispadnu dobre. Međutim, kada sam videla kako su ukusne i neverovatno mekane, a pritom ih je bilo toliko da je ostalo i za sutradan, iskoristila sam priliku i uslikala ih na ovom pravom prolećnom suncu, jer ovaj recept moram da podelim sa vama!  🌞



Originalni recept sam pronašla ovde, a ja sam promenila samo to što sam ih pretvorila u slatke kiflice, jer su u originalu neutralne.

Sastojci:

oko 850 g brašna (tip 400)
1 kesica suvog kvasca
250 ml mleka
250 ml vode
180 ml jestivog ulja (suncokretovog)
3 kašike šećera
1 kašičica soli

Fil:

3-4 jabuke (ja sam koristila Zlatni delišes)
1-2 kašike šećera
1 kesica vanilin šećera
malo cimeta

I još:
 trećina šoljice mleka za premazivanje
šećer u prahu za posipanje

 🌱🌸🌱

Priprema:

U veću posudu sipati toplo mleko, dodati kvasac, 3 kašike šećera, kašičicu brašna, promešati i ostaviti da kvasac ,,proradi''. Zatim u tu smesu dodati 250 ml tople vode, ulje i postepeno dodavati prosejano brašno i kašičicu soli. Ukoliko je potrebno, dodati još brašna, ali ne preterujte, jer testo treba biti mekano. Umešeno testo vratite u posudu, pokrijte čistom krpom i ostavite na toplom da narasta oko sat vremena.
Naraslo testo podeliti na 2 dela. Uzeti jedan deo testa i oklagijom tanko razvući u veliki krug. Nožem podeliti krug na 16 trouglova. Na svaki stavljati fil po želji i motati kiflice. Isto uraditi i sa drugom polovinom testa, tako da ćete dobiti 32 kiflice. Kada ste ih poređali u pleh(ove) (meni su ispala dva puna pleha!) ostavite ih najmanje pola sata da narastaju, a neposredno pred pečenje premažite ih mlekom. Pecite ih na 200 stepeni dok ne porumene. Moje su se prilično brzo ispekle.


Sos od jabuka pravila sam po ovom receptu, ali možete ih puniti i bilo kojim džemom, kremom, sve kako volite. Ja planiram da probam i slanu, pa i neutralnu varijantu, jer su kiflice stvarno izvrsne. Kako ko proba samo se čuje: ,,mmm mm mmmm'', ništa ne progovaraju, samo uzimaju sledeću. 😂 Ovaj recept, sasvim sigurno, ide u omiljene. 💕

Ako probate, javite kako vam se sviđaju! 😊


Do narednog recepta,  

Prijatno!

Коментари

  1. Presavršeno izgledaju! Jedva čekam da i sama pokušam da ih napravim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Pravila sam ih juce, savrsensrvo od kiflica, u startu sam vruce pojela 7-8 komada i jedva se zaustavila. Sad pravim novu turu. Hvala na receptu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vama na podeljenim utiscima! :) Jako mi je drago da su Vam se dopale! <3 Hvala na poverenju. ^_^

      Избриши
  3. Sve iskreno objasnjeno u receptu,savrsene su

    ОдговориИзбриши
  4. Nikad nisam vidjela ljepše kifle..bravo,danas isprobavam😍😍

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Sve zavisi od rerne. Moja je prilično jaka, pa one već za 15 minuta budu gotove. Bitno je da lepo porumene, da ne budu suviše blede odozgo, kako biste znali da su i iznutra lepo ispečene. Mislim da je 15 do 20 minuta dovoljno. :)
      Javite kako su ispale!

      Избриши

Постави коментар