Mafini sa borovnicama i komadićima čokolade


Mekano testo prošarano sočnim borovnicama i gorko-slatkom čokoladom - prava poslastica za sve mafinoljupce.


Mafina nikad dosta! :) Ovi su mi posebno lepi, sa vrlo mekanim testom, diskretnim mirisom borovnica, obogaćeni komadićima čokolade. Odavno me mame sa fotografija bloga Na tanjiru, a pre izvesnog vremena sam recept napokon isprobala i, naravno, nisam pogrešila, mafini su izuzetno ukusni! U recept sam unela malo izmena, a originalnu verziju možete naći kod Milice na blogu - ovde.
 

Sastojci:

180 g mekog brašna
1 i po kašičica praška za pecivo
1/4 kašičice soli
2 jajeta
80-90 ml suncokretovog ulja
90 g šećera
1 kesica vanilin šećera
110 ml mleka
kašičica ekstrakta vanile (nije obavezno)
50-100 g crne čokolade
100-200 g borovnica (po ukusu)


Priprema:

U jednoj posudi pomešati brašno, prašak za pecivo i so. U drugoj posudi umutiti jaja (viljuškom ili žicom za mućenje), dodati šećer i vanilin šećer, opet malo mutiti, zatim dodati ulje i lepo sjediniti. Nakon toga, dodati mleko i ekstrakt vanile, pa lepo promešati. Zatim u to dodati sadržaj iz prve posude i sve sjediniti. Dodati još i borovnice i čokoladu isečenu na kockice, pa ih nežno umešati u smesu.
U svaku rupu kalupa za mafine staviti papirnu korpicu za pečenje, pa u njih rasporediti dobijenu smesu.
Peći u rerni zagrejanoj na 190˚C dok ne dobiju lepu boju,  a možete ih i probosti čačkalicom da biste bili sigurni jesu li dobro pečeni iznutra. Na čačkalici ne bi trebalo da bude testa kada je izvadite iz mafina.
Pečene mafine ostaviti u kalupu 15-ak minuta, a potom ih izvaditi.


Brzo i jednostavno, kao i uvek kada su mafini u pitanju. Izuzetno su lepi i topli i hladni. Ako volite kombinaciju voća i čokolade, moraju vam se dopasti. Ukoliko, međutim, volite samo jedno od ta dva, jednostavno izostavite ovo drugo. :D Ja ću recept za testo sigurno iskoristiti i za neke druge varijante mafina, sa nekim drugim dodacima, jer mi se jako sviđa.


Ukoliko isprobate recept, pišite mi svoje utiske. Na fejsbuku ćete me naći ovde.
 

Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари